منتديات نمبز فاميلي العربيه الاردنية JordaN-BuzZ ™
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى العربي الاقوى في عالم النمبز بادارة : صهيب الاردن (نمبز،نمبوز،نيمباز،نيمبز،klf.،برامج نمبز،فلود،غرف،رومات،دردشه،اصدارات،خدع،برامج،جاجيم،جابيم،بانديون،رد الي،تخمين)

الرئيسيةالرئيسية  مركز رفع الصور  أحدث الصورأحدث الصور  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
مرحبا زائر ، يتوفر نكات عربية للبيع لدى صهيب الاردن ارسل واتس أب للرقم 00962796231801

News From isoo-store

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
isoo-store2012
عضو جديد
عضو جديد

لاقيني عالنمبز : Add Me -l-..metal.head..-l-@nimbuzz.com
التـقـيـيـم : 1

News From isoo-store Empty
مُساهمةموضوع: News From isoo-store   News From isoo-store Empty7/8/2013, 7:56 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا كل سنه و انتو طيبين يعود الله عليكم بالخير و البركات

من النهاردا هيتم رجوع برامج ايسو ستور كلها ان شاء الله

بس ليا تعقيب على بعض البرامج و الناس الجديده ( المبرمجين او مستخدمين الكوبى بست او الهندسه العكسيه فى سرقه اعمال الغير )
:-

- بالنسيه للبرامج انا مش هشتغل على اى مشاريع ذى الكراكرز و فلود الرومات و البرامج الاكثر استخدام من تجاه * الاطفال *
لان الهدف الاساسى من البرمجه هوا المساعده فى كل حاجا مش شرط برامج سكيورتى ممكن برنامج هاك بس ميرتكزش فى حد ذاتو على الفوه بدون الفكره او الهدف
يعنى اى حد يقدر يجيب برنامج فلود و يقرف الناس بيه ... مهما كان سنو او تفكيرو
الهدف من البرامج انك تعتمد عليها فى شكل اساسى مش مجرد ازعاج او kids Use زى ما انا مسميها يمكن دا كان سبب فى تراجع شهره برامجى قبل ما اقفل الموقع و منتدى التعليم فتره اللى فاتت

- بالنسبه للناس الجديده و المبرمجين على حد اعتقداكو انا بقالى يومين بقلب فى المنتديات و بشوف الجديد و اتصدمت انو كل الناس او معظمهم عشان مظلمش حد يستخدمو ال copy past system يعنى يقص و يلصق اكواد هوا لا فاهم معناها ولا فاهم اتكتبت ازاى و دى حاجا انا كنت بحاول ابقى ضدها الاول هنا فى مصر انى مكنتش بدى sources او مصادر برامج لحد
و فتحت دوره تعليميه بس للاسف الموضوع انتشر و حاسس ان كل البرامج واحد او مصدر برنامج اتصال واحد و كلو عدلو
ودى حاجا مستفذه عند غياب العقل الابداع بيقل هيظهر النسخ و دا فعلا اللى انا ملاحظو

- فا انا عايز من الناس اللى المستخدمين و اللى فضلو يبقو مستخدمين عن ناس تنسخ و تلصق مع احترامى ليهم
استخدمو البرامج اللى بتعتمد على ذكاء البرمجه و الاستخدام العادل مش اى اداه ولا بوت اتحت انزلو قبل ما انزلو اشوف مين اللى عملو و عقليتو
اصل البرامج اللى ببلاش دى متفتكرش انها من غير مقابل لا دا فى لوجرز كتير من غير زكر اسماء بقى و باتشات

الخلاصه :
يا رب تقرو كلامى و تفهمو قصدى
و ان شاء الله هنكمل سلسه برامجى و افكار جديده و برامج متطوره ان شاء الله و منها NH Spy  اللى انا شوفت الاصدار الخامس بتاعو عملولو كراك دى مش حاجا تخلينى زعلان على فكره انا فرحان جدا ان الناس وصل حب استخدامها ليه انهم يعملولو كراك بس على فكره بقى lol!الكراك بوظ دوال كتير فى باتش اللى بيتلعو البرنامج و منها خاصيه الاسبريد .. ( انتشاء الباتش داخل جهاز الضحيه )

Keep Goin Guys

اسلام جلال
ww.isoo-store.blogspot.com
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام
فلسطين

لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.twitter.com/MahmoudSakr93
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 30

News From isoo-store Empty
مُساهمةموضوع: رد: News From isoo-store   News From isoo-store Empty12/8/2013, 12:07 am

رائع اسلام نورت
http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my

News From isoo-store
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» isoo-store
» X-Large Auto Ban ~ isoo-store tools بوت لبند نكات الفولد بميزات جديده
» isoo-store Security CD/لمعرفة جهازك مخترق اولا+ازالة الفيروسات+ادة تجميد النظااام.....
» isoo chat version1 with new updata