المنتدى العربي الاقوى في عالم النمبز بادارة : صهيب الاردن (نمبز،نمبوز،نيمباز،نيمبز،klf.،برامج نمبز،فلود،غرف،رومات،دردشه،اصدارات،خدع،برامج،جاجيم،جابيم،بانديون،رد الي،تخمين)
 
الرئيسيةالرئيسية  مركز رفع الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
مرحبا زائر ، يتوفر نكات عربية للبيع لدى صهيب الاردن ارسل واتس أب للرقم 00962796231801

شاطر | 
 

 اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 6:32 am

أسف ع التأخير شباب بس قسم كنت مشغووول بمباراة الكلاسكو برشلونة والريال

فضيحة عادل اللي يشتم ويقول ان برامجو نضيفة وخالية من اللوجرات
تم كسر البرنامج ووجود فيه لوجرات بتسرق حساباتك نمبز ,جاجك,جاجم,بانديون
اليكم الصور

:-





__________________________________________________________________________________________-



__________________________________________________________________________________________





وهدي المرة التانية اللي ادعس فيها برامجه لانه بيكدب ع الناس ولأنه امس بيسب فلسطين وشعب فلسطين الشريف وتقريبا الكل اللي ضايفين نك n~7 شو كاتب ع بروفايل
تحية خاصة لباتو+ابن فلسطين
________________
اليكم رابط تحميل الصور للي النت ضعيف عندهم
+
السورس
البرنامج مفكوك
http://www.mediafire.com/?fszppjke6ymcy8a


عدل سابقا من قبل فارس_الأحلام في 31/1/2013, 6:52 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 6:34 am

حاط الرابط تبع صفحة الصنع نفس اللي حاطها فراتي في برنامجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 6:45 am

طبعا مش ح اشتمه متل ماشتمني
وهدا مش خوف بالعكس بيرفع من ميزاني ويخفف من ذنوبي
وصاحبو قال مش ح تقدر تفك تشفيرة البرنامج,,بس الحمدلله اهو كل شي قدامك :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
mo0()0o3geza
عضو جديد
عضو جديد


لاقيني عالنمبز : ðэшдтд.ζэйбкдг@nimbuzz.com
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 4
التـقـيـيـم : 0
انــا مــن : مـــــــــــــصــــــــــــــر
تاريخ التسجيل : 26/01/2013

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 7:30 am


اخ فارس انا حملت مشروع السورس كود المرفق وفتحته بالفيجوال بيزك لم اجد اي متعلقات باللوجر :D وهذا دليل علي انك مش فاهم حاجة بالبرمجة او الهندسة العكسية
والسورس كود اللي حضرتك رافعو لينا مفهوش اي اكواد فيجوال بيزك ما زال البرنامج مشفر يا حب lol!


وده اعظم دليل يثبتلك انك حمار
ومش فاهم
وانتظرني بفكلك برنامج لصهيب
وتشوف الفرق بيني
:وبينك يا جاهل
هثبتلك انك انسان منافق
ومجرد حاقد علي عادل
جاري فك برامج صهيب وبرامج المنتدي شخصيا
ملغمة


egybt egybt
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شيطان-النمبز
عضو جديد
عضو جديد


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 7
التـقـيـيـم : 0
تاريخ التسجيل : 30/01/2013

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 7:34 am

تماااااااااام اوي انا كمان حملت السورس كود لقيته مختلف وده دليل علي ان اللي فك مجرد حمار ما يفهم معجزة منتظرين ابداعك في فك برامج المنتدي وشفها للناس ::D

وتبين للكل ان فارس مجرد حقودي + خروووووووووف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 8:15 am

واو البااين ان الصوورة مركبة صح ولا انا غاالط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 8:16 am

انا كبيييييررررر ع الاشكال الي متلك ياصرصووورر
قوادين عادل تفووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 8:40 am

يانااااس ياعاااالم هدا رابط البرنامج مفكوك من التشفير حملوووو وشوفووو
بس نزلو برنامج Net.Reflector قبل وبعدها
انا كاتب مسار اللوجر وين عشان تشوفو وتتأكدو بأنفسكم
http://www.mediafire.com/?io3oz01ztawi813
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 8:40 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
abdo.jado
المشرفين
المشرفين


لاقيني عالنمبز : abdo_jado@nimbuzz.com

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 854
التـقـيـيـم : 65
انــا مــن : جمهورية جادو العظيمه
عـمـري: : 22
تاريخ التسجيل : 18/05/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 8:32 pm

فارس حط السورس كود فيجوال مش النسخه لمفككه فيه ناس تعرفش نت ريفلكتور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://abdo_jado@nimbuzz.com http://fb.com/abdo.jado
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 11:09 pm

ناااايس فاارس
اما بالنسبة ل عادل اللي سبني وسب فلسطين هذا لأنه لم يقدر على تحدي اللي اكبر منو :)
{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }



اما اصحابه اللي بيسبو هاد دليل على البيئة اللي عايشين فيها وهادي تربيتهم تبارك الله على هيك تربية :)
وعدم مقدرتهم على تحدي ااسياادهم
طبتم بخير والسلام عليكم...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    31/1/2013, 11:20 pm

ثاانكس فااارس احر التحياات ليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    1/2/2013, 12:52 am

نااااايس فلسطين نااااايس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    1/2/2013, 2:02 am

thanks
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    1/2/2013, 3:28 am

mo0()0o3geza كتب:

اخ فارس انا حملت مشروع السورس كود المرفق وفتحته بالفيجوال بيزك لم اجد اي متعلقات باللوجر :D وهذا دليل علي انك مش فاهم حاجة بالبرمجة او الهندسة العكسية
والسورس كود اللي حضرتك رافعو لينا مفهوش اي اكواد فيجوال بيزك ما زال البرنامج مشفر يا حب lol!


وده اعظم دليل يثبتلك انك حمار
ومش فاهم
وانتظرني بفكلك برنامج لصهيب
وتشوف الفرق بيني
:وبينك يا جاهل
هثبتلك انك انسان منافق
ومجرد حاقد علي عادل
جاري فك برامج صهيب وبرامج المنتدي شخصيا
ملغمة


egybt egybt



اول شيئ التفكيك سليم 100% واللوجر واضح
ثاني شيئ كود سحب باسووردات ال gajim بيعمل إيه فالبرنامج خلينا نحسبها بالعقل
ده برنامج صانع نكات افتراضاا الكود فالبرنامج بيعمل اييه؟؟؟؟
وزي ماشفنا فالصورة في كود تاني سحب باسووردات nimbuzz desktop طب ده بيعمل ايه كماااان
مع العلم انه برنامج صنع نكات هههههههه
وطبعا ايميل التبليغات واضح قدامنا زي ما انتو شايفين فالصورة مصنوع على سيرفر jabber.cz

ثالث شيئ اي سب او اسلوب غير لائق يعبر عن البيئة والتربية لهاذا الشخص عاوزين تتكلمو اتكلمو باحترام
واصحاب الخبرة يحكمو ولكم التعليق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    1/2/2013, 3:57 am

الله غالب كلام الحق وجاااع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    1/2/2013, 4:33 am

:D اي والله الله يعين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
تامر
عضو نشيط
عضو نشيط


عدد المساهمات : 131
التـقـيـيـم : 1
تاريخ التسجيل : 01/09/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    8/5/2013, 1:58 am

معليش ع الرررررد اخواااان بس اضطررررا والله
اخي فااارس استمرر والله يوفقك ولااا ترد على هذووووول لان السنتهم مكسوووورة مع احترااامي
اللي يبغى يررد يرررد عليه بدوون سب ولا شتم لان السب حق الضعفااااااء
الله يهدي الجمييييع

استمررررررررررررررررررر اخي فااااارس موفق ان شااااء الله yemen
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد خالد
عضو جديد
عضو جديد


لاقيني عالنمبز : </b>
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 13
التـقـيـيـم : 1
تاريخ التسجيل : 29/03/2013

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    2/6/2013, 11:06 pm

Exe Icon Changer | برنامج تغيير ايقونات البرامج باللغة العربية

هذا البرنامج طلع فيه فايروس وهو برنامج فارس الاحلام اللي مسوي نفسه برامجه نظيفه هههههههههههههه
كما يقول المثل سارق سرق سارق سرقوه ههههههههههههههههههه
خاب ضني فيك يا فارس الاحلام

انا مش خبير في البرامج بس طلع عند برنامج افاست فيه فايروس اللي مش مصدق يرووح جرب بنفسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فارس_الأحلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : welo~2010@nimbuzz.com


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1460
التـقـيـيـم : 104
انــا مــن : `لــــــيــــــ♥ـــبـــــــيــــــا`
عـمـري: : 21
تاريخ التسجيل : 08/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    3/6/2013, 11:36 pm

ياجاهل قبل ماتحكم ع الناس
ارفعه لاكبر خبراء الهندسه العكسيه ولو طلع فيه اي تلغيمه انا مستعد اعمل اي شي
واتحمل المسؤلية امام الجميع
وبعدين تقول انا مش خبير وجاي تحكم ههههههه لاحول ولا قوة الا بالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://[welo~2010@nimbuzz.com  [www.welo2010.blogspot.com http://facebook.com/Ala.Alhmami
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    4/6/2013, 6:14 pm

محمد خالد لو متأكد من كلامك ياريت تفرجنا الفايروس شو وضيفته
وارجو ان ترفع شرح عالمنتدى ان البرنامج فيه فايروس ضار ويؤذي اجهزة المستخدمين وما مدى خطورة هذا الفيروس
انا فحصت البرنامج وفككته ولا طلع فيه اي شيئ
ارجو ان تتأكد من كلامك قبل ان تسيئ لسمعة احد
في المرة القادمه سيتم ايقاف عضوية الأخ محمد خالد اذا استمر في تشويه سمعة المنتدى بأشياء لا صحة لها من الوجود
واخيرا احترامي للأخ فارس الأحلام .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
javadbaledi
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 37
التـقـيـيـم : 0
تاريخ التسجيل : 18/05/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    6/6/2013, 2:35 am

عادل یا نصاب فاتخ منتدی طز فیک و اصحابک یا جرثومه انت عااااااار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


لاقيني عالنمبز : 2,n@nimbuzz.com
2,n
https://www.facebook.com/mahmoud.y.sakr

www.facebook.com/MahmoudSakr93
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 319
التـقـيـيـم : 21
انــا مــن : فــلــســطــيــن الحرية
عـمـري: : 23
تاريخ التسجيل : 11/11/2012

مُساهمةموضوع: رد: اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4    6/6/2013, 7:52 pm

اخي العزيز javadbaledi
يرجى اتباع قوانين المنتدى وعدم قول الفاظ غير لائقة او القاب تخدش الحياء .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://2,n@nmbuzz.com https://www.facebook.com/y2010my
 
اللوجرات في برنامج صناعة النكات تبع عادل فان هيلسنج | Loggers in Van ID Makar X4 v4
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات نمبز فاميلي العربيه الاردنية JordaN-BuzZ ™ :: قسم النمبز- Nimbuzz :: فضائح النمبز-
انتقل الى: